Eindelijk... foto's! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Susanne Bulten - WaarBenJij.nu Eindelijk... foto's! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Susanne Bulten - WaarBenJij.nu

Eindelijk... foto's!

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Susanne

27 Juli 2009 | Thailand, Koh Tao

Hallo,

Inmiddels weer terug op Koh Tao,heb ik zojuist ruim een uur doorgebracht met alleen maar het uploaden van de foto's. Maar hehe, er staan er een paar op!
Voor een verslag heb ik nu geen puf meer, dat komt een dezer dagen nog wel. Nu eerst lekker aan de pizza!!!
Aicha heeft al wel een verslag geschreven, dat vrij accuraat en hilarisch is, dus ik verwijs jullie daarheen.

Liefs,
Susanne

  • 27 Juli 2009 - 16:47

    Dop:

    Had ik net een berichtje getypt, zegt de site: wordt zo geplaatst... Niet dus :-(..

    Lekker rustig daar op het strand, heerlijk lijkt me, gaaf die zonsondergangen en die slang is ook heel erg mooi, ben ik gek op, op slangen, vind ze zoooo mooi!! En lief dat schildpadje en ga zo maar door!

    Nog een weekje genieten dus maar!!

    Liefs voor jullie beiden, Dop

  • 27 Juli 2009 - 20:53

    Ria:

    Wat een leuke foto's, prachtige stranden,bikini van Aicha, TOP.En ja, daar wil ik ook wel lounchen. '
    Is het daar nog steeds zo warm?
    Inmiddels wat leukere taxichauffeurs en zo? Geen eenogige meer?
    Hier lekker weer af en toe een bui. Temperatuur goed. Zondag en vandaag in de Caravan geweest.
    Duurt wel lang. Heb wel zin jullie weer te zien. Mis jullie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susanne

Actief sinds 12 Juli 2006
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 60943

Voorgaande reizen:

09 December 2015 - 13 Januari 2016

Nieuw Zeeland

27 Juni 2009 - 03 Augustus 2009

Thailand en verder

04 September 2006 - 02 Februari 2007

nepal-tibet-thailand-laos-cambodja-burma

Landen bezocht: