Afscheidsfeestje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Susanne Bulten - WaarBenJij.nu Afscheidsfeestje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Susanne Bulten - WaarBenJij.nu

Afscheidsfeestje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Susanne

01 September 2006 | Nederland, Amsterdam

Waarom heb ik toch nooit op de juiste momenten mijn camera bij me?
Gisteravond zouden Aïcha en ik met Barbara en Rafaël (zus + neefje) gaan eten ten afscheid. Er werd een beetje geheimzinnig over gedaan, dus ik vermoedde wel dat ze iets in hun schild voerden, maar wat?
We gingen naar Kompas op het KNSM-eiland. Toen we daar binnenkwamen zaten er een heleboel vrienden op ons te wachten! Barbara had gewoon een heel afscheids-verrassingsdiner voor me georganiseerd! We hebben een ontzettend leuke avond gehad, met een club hele leuke mensen. Jammer genoeg kan ik hier geen foto's plaatsen. Olaf jij hebt toch altijd te pas en te onpas een fototoestel bij je, waar is dat ding als je het nodig hebt!? Had je eindelijk eens ècht leuke foto's kunnen maken... Nou is het je eigen schuld dat de mensen die deze site bezoeken niet kunnen zien hoe knap je er gisteravond weer uitzag :-)
Iedereen die er was, hartstikke bedankt voor een leuke avond!

Zo'n leuk afscheid heeft ook een keerzijde: als je afscheid neemt lijkt het net of je voorgoed vertrekt, of doodgaat of zo. Zo van: "Als je geen afscheid neemt, kom je zeker heelhuids terug. Anders niet."
Zijn er nog geleerden die hiervan het oorzakelijk verband hebben aangetoond of ben ik heel erg bijgelovig...

  • 02 September 2006 - 19:25

    Olaf:

    o ja suus, het was ongelooflijk dat ik mijn fototoestel niet bij me had........ik had het op de kast gelegd om mee te nemen......en die kast was niet zo hoog dat ik er niet op kon kijken......HUM,HUM,.........heel jammer dat we het niet hebben vastgelegd, maar het was wel heel LEKKER en zeeeeeeeeeeeeeeer gesellie........leuke mensen allemaal......VEEL GENOT DAARO IN DE VERREWETE.....DE OLAF ZEGT ADIOS.....BEHOUDEN VAART.........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susanne

Actief sinds 12 Juli 2006
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 60994

Voorgaande reizen:

09 December 2015 - 13 Januari 2016

Nieuw Zeeland

27 Juni 2009 - 03 Augustus 2009

Thailand en verder

04 September 2006 - 02 Februari 2007

nepal-tibet-thailand-laos-cambodja-burma

Landen bezocht: