Laatste dag - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Susanne Bulten - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Susanne Bulten - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Susanne

31 Januari 2007 | Thailand, Koh Tao

Helaas, doordat ik een lichte oorontsteking heb opgelopen, heb ik sinds zondagmiddag niet meer kunnen duiken! Balen natuurlijk, want nu kan ik de advanced cursus niet doen. Geen haaien zien enzovoort.

Dat heeft er wel in geresulteerd dat ik nu drie heerlijk rustige dagjes op het prachtige strand heb kunnen doorbrengen en aldus de vrees om alsnog spierwit thuis te komen ongegrond zal zijn. Ik ben een klein beetje bijgekleurd en heb heerlijk gelezen, met mensen van hier rondgehangen, gegeten en uitgerust. Morgen pak ik de boot naar Koh Samui en van daar vlieg ik naar Bangkok.

Omdat Aïcha ook heel graag haar duikbrevet wil halen maar dat pas mag als ze 10 is, komen we hier in de zomervakantie terug. Dan kan zij haar cursus doen en ik het diploma voor gevorderden halen. Ook gaan we dan nog een weekje terug naar Yoga Thailand. Toen ik dit over de telefoon aan Aïcha vertelde, ontstak ze in gejuich. Wat een kind heb ik toch hè: je vertelt dat ze in de zomervakantie mee moet naar een yogacentrum en ze vindt het nog leuk ook! :-)

Dank voor al jullie aandacht en betrokken, leuke reacties! Er verschijnt hierna nog 1 berichtje met statistieken en weetjes, en dan is het echt afgelopen.

Voor eenieder die dit dagboek heeft bijgehouden en zich nog steeds afvraagt of hij de stap naar zo'n verre, lange reis wel zal durven wagen kan ik maar één ding zeggen: reis en geniet!

  • 06 Februari 2007 - 16:35

    Brigitte:

    Hoi Susanne,
    Ik vond het erg leuk dat je ons bent komen opzoeken! We hebben je op woensdag nog gezocht bij Sairee Beach, maar helaas niet gevonden...
    Hoe is het om weer thuis te zijn?
    Zullen we eens afspreken als ik weer in Nederland ben?
    Groet van Brigitte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susanne

Actief sinds 12 Juli 2006
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 60922

Voorgaande reizen:

09 December 2015 - 13 Januari 2016

Nieuw Zeeland

27 Juni 2009 - 03 Augustus 2009

Thailand en verder

04 September 2006 - 02 Februari 2007

nepal-tibet-thailand-laos-cambodja-burma

Landen bezocht: