skype - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Susanne Bulten - WaarBenJij.nu skype - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Susanne Bulten - WaarBenJij.nu

skype

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Susanne

16 December 2006 | Thailand, Bangkok

Oh ja ik heb inmiddels Skype geïnstalleerd en een microfoon gekocht. Wat een rund was ik dat ik dat niet eerder genomen heb, bellen naar Nederland voor 0.017 eurocent per minuut! En gratis naar mensen die zelf ook Skype hebben.

Anyway, heb je ook Skype, mail me dan even je Skypenaam/-nummer toe of voeg me toe, mijn gebruikersnaam is Aichadevi.

  • 16 December 2006 - 15:09

    Olaf:

    ha suuuuu en ai, wat ontzettend leuk dat jullie op allerlei plekken rond lopen, waar ik ook ben geweest!...ik zie het voor me........plaatsen in laos, bangkok natuurlijk en sihanoukville..heb je mijn voetstappen gevonden en brommersporen waarmee je de lucht zo heerlijk kan verzuren?......ja, de natuur is wel verpletterend mooi daaro...bedankt voor jouw sms....het sint gebeuren was weer erg bijzonder en op sommige momenten hilarisch, vertel ik nog wel eens live........indrukwekkend die swing..dat kan ik me niet meer herinneren, maar zelfs met 20 bier op zou ik het niet gedaan hebben!........wat is aicha toch een heldin..heeft ze dan helemaal geen angsten?........ik heb het echt bere druk, maar vertrek begin januari fijn naar curaco en suriname........goed dat je nu ook skype hebt....ik moet de mijne nog steeds bevestigen...liefs van olaf en geniet ze........

  • 18 December 2006 - 21:03

    Han:

    Yippie! Kep al heel lang Skaip! Maar nog nooit echt iets mee gedaan... Kijken of dat gaat lukken!! Tel bellens!?

  • 18 December 2006 - 21:04

    Han:

    TOT bellens dus...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susanne

Actief sinds 12 Juli 2006
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 60912

Voorgaande reizen:

09 December 2015 - 13 Januari 2016

Nieuw Zeeland

27 Juni 2009 - 03 Augustus 2009

Thailand en verder

04 September 2006 - 02 Februari 2007

nepal-tibet-thailand-laos-cambodja-burma

Landen bezocht: